Contemporary Art Romania

16 June 2006

Clubul Ilustratorilor





Clubul Ilustratorilor va fi prezent la DIY cu un stand la subsolul librariei. Cateva cuvinte despre ei:


Am inventat Clubul impreuna cu seria de absolventi din 2003. Pentru ca sa ramana impreuna, sa mai faca schimb, sa se sprijine in fata lumii libere si dezlantuite in care trebuie sa traiasca odata scoala terminata.
Primele expozitii au fost de posibile ilustratii, le-am si numit imagini care spun povesti. Am sperat sa atragem editorii. Ma rog...
Anul acesta am avut o expozitie intr-o mica librarie din Aarau (Elvetia). Librarie, carti- de ce sa nu facem carti?! Am o problema cu cuvantul, sunt carti- caiete de autor. Unii au ilustrat texte existente altii si-au inventat singuri o poveste vizuala. Am primit sprijin de la Pro Helvetia si am putut printa digital mai multe exemplare si am plecat cu geamantanul in Elvetia. Expo a iesit bine, chiar s-au vandut carti. Am fost pentru o discutie la scoala de arte din Luzern (HGK), departamentul Ilustratie. Discutie interesanta. Daca am avea si noi un departament Ilustratie...
Carti-caietele noastre sunt o forma de arta in alt recipient, alta forma. Tiparul digital a facut sa fie mai dinamice, mai contemporane in expresie si rost- au ajuns la mai multi oameni. O sa facem si unicate (unii au mai facut), dar nu bibliofilie- mi se pare cam batranicios cuvantul...
Asta e, nici noi nu stim sigur incotro ne indreptam, suntem in miscare, schimbare.
Ne bucuram sa lucram impreuna.


Stela Lie, lector UNA Grafica
Elena Ghiocel Master 1 UNA Grafica
Florian Mihalache Master 1 UNA Grafica
Iulian Fratila absolvent UNA Grafica
Silvia Olteanu absolventa UNA Grafica
Sebastian Oprita absolvent UNA Grafica
Florentin Visan absolvent UNA Grafica
Irina Dobrescu absolventa UNA Grafica
Simona Groosa absolventa UNA Grafica
Emanuel Borcescu absolvent UNA Grafica
Alina Antemir anul 3 UNA Grafica
Ioana Ursa anul 3 UNA Grafica
Doina Roman anul 3 UNA Grafica
Alina Spatariu anul 3 UNA Grafica
Radu Tartan anul 3 UNA Grafica
Mihaela Paraschivu anul 3 Grafica UNA Grafica
Stefan Ungureanu anul 3 UNA Grafica
Amalia Dulhan anul 3 UNA Grafica
Alexandra Ujeuca anul 3 UNA Grafica
Patricia Suliman anul 4 UNA Grafica
Alexandra Radulescu anul 4 UNA Grafica
Doina Butusina anul 4 UNA Grafica
Raluca Doroftei anul Master 1 UNA Istoria Artei

No comments: